Thursday, March 11, 2010

bEngAnG + TeNsIoN + pEnIng = sAbAr...

bismillahirrahmanirrahim..

9.00mlm..

adui..tension + pening...0_o..
tension sbb ura2 yg aku dgr bhwa result yg aku dpt sblom ae kamis adalah x rasmi lagi..
kna cek skali agi..dah la sampai detik n saat ini,aku x dpt bkk lgsung..
harap2 aku x shock sgt tgok result kali ni..

------------------------------------------------------------------
iklan..

em,akhirnya aku ade mase jugak tuk tukar layout baru..
sape2 yang x berkenan ngn layout baruku ni,tlongla diam dri jer..
jgn bg aku trsinggung..ngee..:D.

------------------------------------------------------------------
setibanya di rumah tok...

1 lagi..pening sbb aku bukak laktop lam kreta..
mmg aku da tau x elok tuk mate..

-----------------------------------------------------------------
10.30 mlm pas tgok cter antu..

bengang +_+..
hnya Allah yg tau cner bengangnyer aku kt lmn web uia ni..
line bz lagi...
-----------------------------------------------------------------
11.00 mlm..


cek lagi..walaupon lampu da ditutup...
amaran!
jgn tiru keje ni kat umah la~
bukak laktop lam gelap..
mmg x jaga mata tol...aiseh...
so,tido la aku ngn resah nak tau result..
ape2pon,sabar itu penting..
aku pegang janji Allah..innalla ma'as sobiriin...

---------------------------------------------------------------
10.00 pagi..

finally..
aku tau gak result ku..hu2..
xde maknenyer x same..hampeh..
sme jer result yg aku cek aetu..
anyway..Alhamdulillah...



No comments: