Tuesday, March 9, 2010

x TaHu TAjUk MeNdEr...

hari 1st blik..excited tgok aku agknyer..


assalamualaikum..
adus..ujian sunnguh la nak blogging ni..
da 2 kali letrik terputus..
ngah syok duk typing,tup!terpadam laktop serta lampu blik sekaligus mmbuatkan bilikku mnjadi gelap serta merta...
mlm yg gelap,lam situasi kepanasan n so on..bla..bla..
tau2 je la aku x suka pakai bateri  bila pasang laktop,pakai letrik aja..
so mau  padam ape yg aku tulis..
seb bek lar blogging ni jenis mg'save' ape yg aku tulis tiap ayt...
alhamdulillah..x terpadam..

xde letrik kali kdua agk lmer cket..
smpaikan aku g usha adek2 aku kat bilik depan suh tman aku cucuh api kat dapor..ha2..
bukan pnakot,tp sunyi..
gelap sgt..xnmpak pape..seb bek adk2 aku x tido lagi..hu2..xde la jht sgt akaknye ni eh..heh2..
bile da ade chaya lilin,adush panas la plak..
capai jek majalah esti dot my untuk dijadikan kipas tgn..
sememangnya family aku da sgt lali xde letrik ni..xtau nape..
mybe pedalaman sgt kot..hu2..biase la umah kg...

ah,forget bout xde letrik..
skang da ade blik..smbung blogging...ngee...:D
what a wonderful oliday...
duk umah,x gerak mane2..
laen la kwn2 aku yg g mlncong sana sini sinu...
x heran la..sbb aku lbih suka duk umah..Rumahku Syurgaku..x g2?
lgpon,tyme cuti ni la nk duk umah puas2..

plik tgok adek..

tgok,buat muke..

sedar x sedar,da nak abes cuti da..
tggal bape ari lagi nk g uia blik tuk mulakan short sem..
huh...malas nk g..
kdg2,x sbr2..x ttp pendrian...ngee...:D



cfs yg dirindui..hu2..

anyway,aku bakal mulakan sem baru ngn bnda yg baru..
bilik baru..of course roomate baru..tp bkn baru sgt pon..
da lamer brsahabat..LISA...
xtau la cner aku bley hidop ngn dia lam 1 bilik..ha3
mau x pecah bilik..aku pantang jumpe lisa..jmpe siket,xsah lau xde gurauan..
org kate,gurau senda bley eratkan hbgn..x g2?
eh....sape kate tuk hbngan suami isteri jer..ngn sahabat pon yer jugak..

------------------------------------------------------------------
no


anymore...

deactive ats sebab2 tertentu...

xtau bile nak reactive..

tgok bile ade mood blik..

 mood da ilang lpas tgok result...
shock kot..tp masih mampu mnyebut Alhamdulillah....

especially sub kimia..x cpai target..
(to Mr Haswaneezal: thanks ajar lelah2,tp xdpt A pon..sedey..-_-..)


ckup la sampai disini...
da nak tido..
lewat..
wassalam...
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

No comments: