Sunday, January 31, 2010

PenGaLaMan YaNg X BLey AkU LuPaKaN..

i start with bismilllahirrahmanirrahim...
family day zc!
bes..aku join malam jer..
siang x join pape..
x larat..sakit urat..(cam orang tua..hu2..)
mlam 2 pon actually x larat,tp tringat yang aku da byar kupon tuk mknn...
rm2 jer..tp mknan byk!
jimat2...ade sate,jelly,eskrem(feveret),cendol,bihun n nc goreng(da abis,x sempat amek! x puas hati..he2..)
aku pakai simple jew...org len sumenye melawa..
nak dapat anugerah princess of the night la katakan...
akhirnya zai jugak yg dapat..mmg melaram la zai..hu2..
ape2pon,mmg njoy sebab malam 2 amt2 ler xde mood untuk study..
ble ntah nak ade mood ni..final da dkat neh!
takot lar..sumer pandai2..
abes cter family day zc..
simple dimple je ktorang...
--------------------------------------------------------------------------
ni cter bes lagi dar family day..ha2..
cter ni amt ler pnjang..tapi kupendekkan as possible..hu2...
sahabat2,nak gelak bler teringat...
cter yer bermula camni..
aku ni tau2 ler..gadis yang x reti nak kuar jalan2...ha2..
asyik terperap jer lam uia..
aeni 1st kuar jalan2 untuk sem ni..
mmg lucu bila teringat..he2..

aku,lisa,aina,qilah,zai n fatin...
ajtnyer nak bli barang2 kprluan jer...
the main point aku kuar pon sebab nak bli tiket...
lau x,x kuar dah..ha2...
tiket 2 biasenye orng len yg blikan..
tapi ye ade hlgn untuk blik skali..
maybe Allah nak uji aku...
tapi pgalamn ni byk sngt pgajaran bgku..
ade suka duka,jerih payah..

bila da bli barang2,aku n lisa jer tggal..
dyorang yg len xnak jalan lame2...
aku n lisa transit ke putra tuk bli tiket...

perjalanan k putra amt susah bg kami berdua yang mrupakn gadis x kuar jalan2..
ha2..mmg amat mlucukan..
bnda yang aku takuti berlaku selama ni telah berlaku gak aeni..ha2..
kami tersesat..ha2...nasib bek cpat tersedar yg ktorg salah platform..
lau x sampai mane agaknyer..sungai buloh!hu2..
ni la akibatnye x knal tmpat..cam katak bwh tmpurong ..isy2.sabar je la..
ha2..sampai segambut tersesat..
(blakang 2 tanah perkuburan)

tgah2 tersesat pon ade selera makan lagi..
naseb bek sempat bli makanan n minuman seblom nek ktm..
so melantak la ktorang..
ade mood ag nk mkn walaupon tersesat..he2..

akhirnye sampai la gak uia...
lam kul 8 lbih..(mlm)..
x cayer...
2 la pristiwa yg x dapt aku lupakn bersama sahabat bekku,lisa..hu...
bila lagi nak dpt pristiwa cm2..hu2..
pglaman mgjar aku erti kesabaran,kepayahan..
6t nak kuar jln2,expert da la...
xsesat da kot..sebab da knl sumer tmpat..
k la..pnatnyer..
nak buat omwork lagi ni..
study ntah la..malasnyer mirah ni!!
rajin2..cam atim 2..insyaAllah...
till then..wassalam..


No comments: