Saturday, January 2, 2010

selamat hari lahir,mi..

umiku,sumber inspirasi..

bismilahirrahmanirrahim...
3 januari..em,today is my mom's birthday!!
SELAMAT HARI LAHIR UMMI..
mmndgkan hari ni hari prtama prsekolahan,
so,mybe bz kot,x sempat nk reply msj aku..hu2..
tapi tut2,ade gak msej masuk..
time kasih..koho tua umi..
ala...baru 44 taun la mi..muda ag 2..hi3
ape2pon,mira x miss doakn ksjahteraan kuarga n x lupa gak tuk ayah n umi...


------------------------------------------------------------------------
alhamdulillah,usai udah leadtrain aku tuk sem ni...
fuh,pnat,gembira,sedih,sumer ade...
n insyaAllah,nk jadi lbih confident n berkepimpinan selari ngn mksud namaku..
AMIRAH= pemimpin kpada perempuan...n ngn kate len,puteri ler @ princess..
name jer amirah,tp tuan x pon...hu3..
---------------------------------------------------------------------------------------

yeayea...selasa ni kitorang dpat paper math mid!!!
x sabar asenye..
mmg sejak sekolah rendah ag,aku mmg x bley sabar lau nk dapat result math..
MATH is my feveret subject!!!!
alkisah terminat cmni..
tringat tyme kcik2 dlu..
Cikgu Kamarudin,tenkiu atas penat lelah ngajar mirah sampai ingat sifir..ha3..
dlu,tyme darjah 2,mmg cikgu kamarudin la antra cikgu yg tergarang ler kat sekola...
takot gler..hu3..tiap tyme math,kitorang dityer sifir..sifir 2 sampai 9..
lau x ingat,mmg kna nek atas kerusi la..lau truk sgt,atas meja..ha3...lucu imbau blik kesah tyme muda2 dlu..
n smpai skang,aku ingat sifir..
thank you cikgu!! jasamu dikenang..


n faktor len aku minat math ni,sebab ayah aku jaguh math tyme sekolah dlu..hi2..
n kbetolan cikgu math aku tyme darjah lima n enam kwn sekelas ayah aku tyme kat sekola menengh..
2 la sebab2 aku minat gler math..lau x dapat jawab,mmg la frust cket..sampai tertido..ha2...

k la..nak belek buku cket..(2 pon lau x trtido)..
tyme tgahari ni bes tuk tido..hi2..
k till then,wassalam..

No comments: