Thursday, January 14, 2010

SeDiH..jOdOhKu DaN diA x BeRPaNJANgAn..

bismillahirrahmanirrahim..
da lmer x update..rase rindu plak..
em,sedihnye...
tapi aku tau,Allah sentiasa bersamaku..always n always..abadan abadaa..
da 3 taun da aku 'bersamanyer',tiba2 aeni 'lost'..
hanya Allah tau betapa sedihnye ati ni..
jodohku ngnnye x lmer..
wlaupun aku da ade yg baru,tapi aku rapat2kan jgk ngnnya..huk2..

the story begin camni..
aeni ade kuiz math,pagi tadi..
duk tgh kusyuk jwb kuiz math agknyer..x prasan,aku x pdulikan dye..isy2..
pas guna,aku ltak jer kat atas riba..
mybe ye tersinngung..hu2..
tambah2 plak,kuiz 2 men'stresskan' aku..
lagi la x sempat nak simpan blik kat tmpat asal..
lpas sejam kmudian,br balik k bilik,baru perasan yg aku da tggalkannyer..
hatiku gundah gulana n beristgfar panjang..
Ya Allah,baru teringat yg aku da tggalkan dye sorang2..lam klas math!!
trus call lisa,nak suh tman aku tuk g klas 2 blik..aduhai..
tyme 2,kalut sangat2,mcm situasi berlegar lam kepala..
"adakah masih baik atau pon lam keadaan x baik?"..
dulu prnah tyme f5,da kna antar kat kdai..sebab x chat..

tyme smpai kt klas,tercari2 dye..
XDE!!!!
Hanya Allah yg tau cner hancurnya hrapanku..
"adakah dye diculik?"..
tyme 2 da sebak,tp cover2 la..sbb ade lisa..he2..
da ilang arah tujuan(ceh,x bley bla ayat ni)..
em,tringt saat2 aku bersamanyer..sjak f4 ag..
wlaupun dye da xkurang bermanfaat untukku,aku still sayangkannyer..
n ak hrap sgt2,kpda si penculik,tlong la pulangkan blik..
aku x bley idup tanpanye..(tp,ak still ade Allah)..

cner la aku nk lalui idup tanpanya??
wlaupun da ade baru,tapi aku lbih sygkan dye..
mybe sahabat2 sumer bley paham kan cner prasaan 2..
blik bilik trus solat n mintak supaya aku dan dye dipertemukan smula..
sahabat2 sumer katekan ameen ye..

ni la gmbarnye..sesape de trjumpa,tlong gtaw si pnulis blog ni yer..
sedih sgt2 sampai xde mood nak study ptg ni..
xbley trime yg jodohku n dye x berpanjangn..

(bukan gambar sebenar)..

No comments: