Sunday, February 14, 2010

MeMbEdAh FiLeM "AvAtAr"(2nd MeGa PlOt MiNd-CoNtRoL AfTeR "2012"..)


Filem Avatar sepenuhnya, filem sci-fi-epic yang dinobatkan filem 3 Dimensi terbaik di abad ini, mengambil masa lebih 10 tahun untuk dihasilkan secara sempurna.

Ketika orang lain melihat kehebatan teknologi dahsyat Hollywood - Century Fox yang seakan berjaya menggambarkan 'syurga' kehidupan 'alien' bernama Avatar itu - dengan pemandangan seperti taman-taman tergantung yang sangat indah - saya pula melihat dengan penuh prejudis dan cuba mengenalpasti simbol-simbol 'perang' Illuminati seperti biasa.


Lebih dari itu, saya cuba kaitkan dengan filem pertama dalam plot "2012", maka akan ditemui beberapa simbol Illuminati dalam filem 3 kali ganda lebih mahal dilaburkan mereka dari plot "2012". Bagi saya, jika "2012" mereka mendedahkan impian sebenar mereka, maka "Avatar" mendedahkan kaedah mereka menuju ke arah itu. Plot seterusnya, kita nanti beberapa bulan dari sekarang filem mana pula yang akan mencecah 1 bilion dollar AS.
Lukisan terkenal Michelangelo "The Sistine Chapel" di Vatican yang retak dalam "2012". Adakah benar ini gambaran Adam menyentuh tangan Tuhan atau sebenarnya gambaran alam manusia berhubungan dengan alam ghaib (syaitan) - sebagaimana digambarkan Avatar - sebagaimana juga isyarat 2 piramid bertemu membentuk logo Zionis Israel.
Israel Raya antara dua garisan biru iaitu Tigris dan Nil

Lagi penemuan saya - kepala Lucifer - membenarkan apa yang dikenalpasti oleh
Rijiko(http://rikijo.blogspot.com/2009/12/phase-v-operation-maras-kiss-jam... :
Sumber : Rijiko

Lagi ...
Uniform dalam filem Avatar :
Bintang Berbucu Lima Pentagram: Bintang Kesyaitanan Eastern. Yang juga merupakan nama seorang wanita mason yang mana merupaka isteri kepada James Cameron yang juga ahli mason. Kebanyakan simbol2 kesyaitanan iluminati mengekspresikan hubungan mereka dengan Lucifer@ Iblis- tribute kepada Rijiko)
Makna tersirat di sebalik perkataan ‘AVATAR’ sebenarnya ialah Lucifer@ Iblis. Seluruh industry hiburan merupakan biayaan penuh peperangan psikologi yang dijalankan ke atas orang ramai betul2 di mata mereka. Sama seperti industri2 lain di bawah kawalan iluminati, Industri Hiburan sememangnya merupaka alat yang direka untuk melanjutkan agenda Order Dunia Baru mereka dan penipuan yang diheret bersamanya.

Iluminati percaya bahawa menerusi sains mereka mampu untuk menghasilkan ‘badan’ atau ‘perumah’ yang membolehkan mereka dipengaruhi oleh semangat sebenar Lucifer@Iblis ini.

‘perumah’ ini yang mana akan didiami oleh semangat iblis ini digelar ‘AVATAR’. James Cameron sebenarnya telah menamakan seluruh projek filemnya berdasarkan kepercayaan kesyaitanan dan pemanipulasian DNA moden, di mana Iluminati ingin sekali memperkenalkan ‘Arena baru kemanusiaan’ atau entiti manusia yang secara biologinya dipengaruhi unsur kesyaitanan. Ia menggabungkan genetik haiwan dan DNA manusia..
Saintis2 di bawah pembiyaan Iluminati ini sebenarnya sedang menghasilkan menakutkan seperti anjing dengan kaki manusia dan tikus yang boleh bercakap.





















Jugalink http://www.msnbc.msn.com/id/6534243/ dan http://scientificamerican.com/article.cfm?id=human-animal-chimerasmengenai projek ala-Avatar yang telah DIWUJUDKAN sedikit demi sedikit.
"Avatar" berjaya menghantar mesej kepada penonton bahawa "makhluk asing" ciptaan mereka itu mempunyai kehidupan yang tersendiri, bahkan kehidupan mereka tampak lebih 'indah'.
Sesiapa yang menyaksikan "The Arrival" sudah pasti mampu meneka mesej tersirat Illuminati melalui proksi mereka Madonna dan ramai lagi yang menggambarkan indahnya dunia syaitan dan beruntunglah mereka yang telah 'dikawal mindanya' (mind control seperti
alat mesin khas "remote body" yang digunakan oleh Jake Sully dalam Avatar) sehingga mahu terus hidup di sana.

Majoriti filem freemasonic-director, James Cameron - selepas filem terakhirnya Titanic - adalah bersifat "anti-human". Mereka yang tidak mengenali James Cameron dalam filemnya sebelum ini sukar untuk mengenalpasti mesej missing puzzle yang beliau sempurnakan dalam Avatar. Kenalilah James Cameron di sini.
Avatar membuktikan bagaimana "alien" dicipta sebagai 'hero' dalam filem ini untuk membunuh "bad humans" yang cuba memusnahkan kehidupan semulajadi mereka. Inilah mesej dan dogma Illuminati iaitu :
‘Manusia’ adalah satu penyakit yang mengancam semua pokok dan hidupan semula jadi di bumi. Justeru, bagi Iluminati, manusia mestilah dihapuskan dengan membunuh separuh daripada populasi ini untuk mempersiapkan versi Iluminati iaitu ‘Arena baru manusia’.

Kenapa latar belakang filem-filem James Cameron berwarna biru ?
Memperkatakan warna biru, salah satu warna utama Order Bintang Eastern ialah warna biru dan warna ini boleh dikatakan hampir keseluruhannya terdapat dalam filem ini. Warna ini menggambarkan tiga darjat pertama Freemason, yang dikenali sebagai darjat2 biru yang juga menunjukkan kuasa keturunan. Warna ini dapat dilihat jelas melalui hasil kerja Cameron sama ada sebagai penulis, pengarah mahupun produser.

Sekarang, merujuk kepada Dictionary.com, Avatar bermaksud: keturunan atau lambang dewa kepada bumi dalam bentuk penjelmaan semula- penjelmaan semula Tuhan. Inilah apa sebenarnya tentang filem ini!

selain itu, di dalam filem ini juga, turut diperkenalkan senjata canggih mereka (israel dan sekutunya) yang dikenali sebagai senjata 10 sci-fi!!
apakah rahsia kekuatan senjata ini?? akan diberitakan tidak lama lagi... Insya-Allah.. namun yang pasti, setiap sesuatu yang dicipta manusia pasti ada kelemahannya berbanding ciptaan Allah yang tiada cacat celanya..
Allahu'alam.

No comments: